طراحی وب سایت کتابخانه

طراحی وب سایت کتابخانه

     همانطور که می دانید زبان اچ تی ام ال یک زبان نشانه گذاری است که از تعدادی علائم نشانه گذاری تشکیل شده است. در واقع کد های اچ تی ام ال چیزی جز مقداری متن نیست. از آنجا که تفسیر اچ تی ام ال و تبدیل کدها به آنچه باید برای کاربر نمایش داده شود نیاز به موتور مفسر یا کامپایلر خاصی ندارد، می توان کدهای اچ تی ام ال را به راحتی با یک نرم افزار ساده متنی، مانند Notepad ویرایش و ایجاد کرد. در ابتدای کار نیز تمرین بسیار خوبی است که کدهای اچ تی ام ال خود را با استفاده از یک ویرایشگر متن ساده، ماننده Notepad، ایجاد کنید؛ با این کار بر ساختار تگ های اچ تی ام ال تسلط بسیار بیشتری پیدا خواهید کرد. اما در عمل، پس از یادگیری ابتدایی ساختار اچ تی ام ال، به نرم افزاری احتیاج خواهیم داشت که سرعت و سهولت بیشتری داشته باشد. یکی از بهترین نرم افزارهایی که برای ایجاد و ویرایش تگهای اچ تی ام ال می توان پیشنهاد کرد، نرم افزار Adobe Dreamweaver است. این نرم افزار امکانات فراوانی دارد که در آینده توضیحات بیشتری در مورد آن ارائه خواهد شد. 

     یکی دیگر از نرم افزارهای آشنا در زمینه ایجاد و ویرایش تگ های اچ تی ام ال، نرم افزار Office Frontpage است که نسبت به نرم افزار Dreamweaver در سطح پایین ترین قرار دارد اما می توانید از آن استفاده کنید. 

     پیشنهاد می کنم چنانچه تمایل دارید به صورت جدی کد نویسی اچ تی ام ال را دنبال کنید، از نرم افزار Adobe Dreamweaver استفاده نمایید. با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع صفحات دیگر، مثلا php، را نیز به راحتی ایجاد کنید. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
مهرداد یوسفی فرد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی