طراحی وب سایت کتابخانه

طراحی وب سایت کتابخانه

کلیدواژه های عمومی

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ق.ظ
علاوه بر کلیدواژه inherit، دو کلیدواژه عمومی دیگر نیز وجود دارند که ممکن است در هنگام کار کردن با css با آن مواجه شویم: initial و unset. هر دوی این کلیدواژه ها در نسخه 3 css ارائه شده اند و می توان از آنها برای تمام ویژگی ها استفاده کرد.

کلیدواژه initial ، مقدار اولیه مربوط به یک ویژگی را که توسط css تعریف شده است به آن نسبت می دهد. این کلیدواژه در نسخه هایChrome 1+، Firefox 19+، Safari 1.2+، و Opera 15+پشتیبانی می شود؛ اما فعلا در هیچ کدام از نسخه های IE پشتیبانی نمی شود. به خاطر اینکه IE از این کلیدواژه استفاده نمی کند، این مقدار خیلی مفید نیست. توصیه می شود که مقدار اولیه یک ویژگی را صریحا مشخص کنید تا خیالتان از مقدار اولیه که به صورت پیش فرض تعریف شده است راحت شود.

سومین کلیدواژه عمومی، کلیدواژه unset است. این کلیدواژه ترکیبی از کلیدواژه های inherit و initial است. با استفاده از این مقدار، اگر یک مقدار به ارث برده شده وجود داشته باشد آن مقدار ریست می شود. در غیر این صورت مقدار ویژگی به مقدار اولیه تنظیم می شود. در حال حاضر این کلیدواژه فقط توسط Firefox 27+ پشتیبانی می شود. پس بهتر است ازاین کلیدواژه فعلا استفاده نکنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی