طراحی وب سایت کتابخانه

طراحی وب سایت کتابخانه

پیشرفت قدم به قدم

چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۴ ب.ظ
هنگامی که تصمیم می گیرد یکی از ویژگی های جدید css را در وب سایت خود استفاده کنید، باید به این فکر کنید که ظاهر وب سایت شما بدون استفاده از آن ویژگی به چه شکلی خواهد داشت؟ اگر آن ویژگی باعث می شود سایت شما بهتر شود و پیشرفت کند – مثل استفاده از ویژگی border-radius- ممکن است بخواهید از آن ویژگی استفاده کنید، مگر اینکه آن ویژگی فقط توسط تعداد اندکی از کاربران وب سایت شما قابل مشاهده و استفاده باشد. خودتان باید بررسی کنید که آیا حتما لازم است از آن ویژگی استفاده کنید یا خیر؟ اگر به این نتیجه رسیدید که استفاده نکردن از این ویژگی به ظاهر سایت شما یا خدماتی که در آن سایت ارائه می کنید لطمه می زند می توانید با احتیاط از آن ویژگی استفاده کنید. 
 
زمان به نفع شما به عنوان یک طراح وب عمل می کند، و با کنار گذاشتن مرورگر های قدیمی توسط کاربران در طول زمان، تعداد بیشتری از کاربران وب سایت شما می توانند آن ویژگی را مشاهده کنند؛ که این کار باعث می شود از دیدن وب سایت شما بیشتر لذت ببرند.

از طرف دیگر، اگر وب سایت شما به آن ویژگی وابسته باشد و بدون وجود آن ویژگی دچار اختلال شود، باید ببینید برای اینکه بتوانید از آن ویژگی در وب سایت خود استفاده کنید چه کارهایی را می توانید انجام دهید. اغلب اوقات راه های زیادی برای رسیدن به یک نتیجه مشابه با استفاده از css وجود دارد، بنابراین منطقی است که روشی را انتخاب کنید که ویژگی های کلیدی مورد استفاده در وب سایت شما به بهترین شکل توسط اکثریت مرورگرهای وب پشتیبانی شود، مثلا صفحه بندی (layout) وب سایت شما.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی